ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند
سرخط خبرها

واکسیناسیون فعالان صنعت گردشگری خراسان رضوی؛ تاکنون ۳۰۰۰ نفر واکسینه شدند

  • کد خبر: ۸۰۳۲۲
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
واکسیناسیون فعالان صنعت گردشگری خراسان رضوی؛ تاکنون ۳۰۰۰ نفر واکسینه شدند
مدیر روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی به تشریح آخرین وضعیت واکسیناسیون شاغلان گردشگری این استان پرداخت.

گروه تاریخ و گردشگری شهرآرانیوز | مدیر روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی به تشریح آخرین وضعیت واکسیناسیون شاغلان گردشگری این استان پرداخت.


امیر ضیائیان گفت: پس از ۲ ماه پیگیری برای واکسیناسیون افراد شاغل در صنعت گردشگری خراسان رضوی موفق به اختصاص سهمیه ویژه‌ای برای این عزیزان شدیم.


وی ادامه داد: اکنون ۳۰ هزار نفر در بخش گردشگری مشغول فعالیت‌اند که ۵۰ درصد این جمعیت در ۲ سال گذشته فعالیتشان به‌علت کرونا تعطیل بود و با واکسیناسیون امید داریم شرایط بازگشایی آن تأسیسات هم فراهم شود.


ضیائیان خاطرنشان کرد: اکنون همه فعالان هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بومگردی و آژانس‌های مسافرتی و راهنمایان گردشگری استان مشمول دریافت واکسن کرونا خواهند بود.


وی درباره تعداد دز‌های تزریق‌شده تاکنون بیان کرد: اکنون آمار دقیقی برای ارائه نداریم، اما براساس رصد و شناسایی‌مان، حدود ۳۰۰۰ دز واکسن از سه‌شنبه ۱۶ شهریور تاکنون تزریق شده است و این عدد تا ۶۰۰۰ دز پیش خواهد رفت.


ضیائیان درباره بقیه نفرات که واکسینه نشده‌اند، یادآور شد: برخی افراد پس از فراخوان به دلایلی مانند علاقه‌مندنبودن به دریافت واکسن، ابتلا به کرونا یا واکسینه‌شدن براساس اولویت سنی، در فهرست کنونی این اداره‌کل تعریف نشده‌اند. تلاش ما برای واکسیناسیون حداکثری کارکنان تأسیسات گردشگری خراسان رضوی است.


این مقام مسئول درباره روند واکسیناسیون بیان کرد: هتل ۵ ستاره هما مکان واکسیناسیون است که با ۴ واکسیناتور، یک پزشک و بازرسانی از اداره‌کل میراث فرهنگی و دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد مشغول ارائه خدمات به همکاران عزیز هستند.


وی درباره اینکه آیا نیرو‌های تعدیل‌شده صنعت گردشگری هم حائز دریافت واکسن هستند یا خیر تصریح کرد: کسانی که در ۲ سال گذشته تعدیل شده و به کار بازنگشته‌اند، شامل دریافت واکسن نخواهند بود؛ البته تعداد این افراد بسیار اندک است.


ضیائیان درباره واکسن تزریق‌شده متذکر شد: اکنون واکسن‌های برکت و سینوفارم تزریق می‌شود و فقط برای راهنمایان تور و آژانس‌داران که مسئولیت تور‌های گردشگری را دارند، احتمالا آسترازنکا تزریق خواهد شد که تأییدشده سازمان بهداشت جهانی است و این افراد برای ورود به دیگر کشور‌ها به مشکلی برنخواهند خورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->